Acqua di Gioia Giorgio Armani |
Novi miris od strane Giorgia Armania, predstavljen je u martu 2010. Zavodljiva more aroma u novi parfem se stavlja u prvi plan i koristiti kao inspiracija stvaralaca.
Beauty Calvin Klein |
Commercial
Coco Mademoiselle Chanel |
Commercial
Guilty Gucci |
Herve Leger Femme |
Stiže na tržište u jesen 2010., kreiran u saradnji Avon Products i Herve Leger. Žensko izdanje je najavljeno kao "drveno cvetni" miris u kombinaciji kineske magnolije, sicilijanskog ružičastog grejpa, cveta narandže iz Maroka, čempresa i vanile. Reklamna kampanja je napravljena u Parizu, Place Vendome.
Miss Dior Cherie Eau De Toilett |
Stiže na tržište u martu 2010.U visokim notama obogaćen je sa prijatnim i gotovo voćnim mirisom. Poseduje dozu elegancije sa akordima pačulija. Parfem je dostupan u bledo rozoj bočici u obliku baš kao Miss Dior Cherie IT izdanje iz 2005.
Pure DKNY Donna Karan |
Parfem se fokusira na jedan sastojak, koji je ključ za ceo sastav - Uganda vanile. Projekat oko ovog mirisa je dizajniran i pokrenut u saradnji sa CARE. Parfem se sastoji od mirisa Ugande vanile, Lotusa i bugarske ruže. A zaštitno lice ovog parfema je Angela Lindvall.
Sensuous Noir Estee Lauder |
Podrazumeva karakteristične drvene tonove, cvetne note ruže i jasmina i suptilne arome benzoin, meda, vanile i ambera koji nose ceo sastav. Srce se fokusira na toplim drvenim notama.Parfem je dostupan u prepoznatljivoj bočici čarobno purpurne boje i ukrašen luksuznim zlatnim čepom.
Tresor In Love Lancome |
Commercial
Koji je vaš omiljeni? :)
No comments:
Post a Comment